Pojkband och country
 
Dagen efter behandling 4 och det obligatoriska extra onda som kommer med. Plus en extrem trötthet - har haft svårt att hålla ögonen  helt öppna hela dagen dagen  och jag fick höra att det syntes hur trött jag var  denna 13:e raka dagen jag tagit mig till jobbet. 
 
När ryggen gör såhär ont som den nu gjort i nån månad så är det viktigt för mig  att komma ihåg att det ite är något farligt . Det är bara smärta, det är inget som kan gå av eller falla ihop eller nåt. Det är viktigt för att sådana tankar skapar en stress som gör att smärtan blir ännu värre.
 
När det blir en massa prat och tankar och skriverier om en grej, som nu ryggontet, är det lätt att glömma att all den andra skiten finns ju kvar under tiden, så det är ju inte bara ryggen man kämpar emot. Vibrationerna och pulseringarna är där lika mycket och huvudvärken ligger i vassen och väntar på att slå till kraftigare, som varje helg de tre senaste veckorna.
 
Det lustiga är att jag lurar mig själv hela tiden.
 
Just nu är det " Kan jag bara bli av med ryggvärken så blir det bra sen". Men det blir ju inte det eftersom det då är nåt annat som blir det jobbigaste ..
 
Det är inte som när man ska till tandläkaren:
 
" Kan det bara bli torsdag efter tandläkarbesöket så  har jag inget jobbigt sen på länge".
 
Det är synd.

Kommentera

Publiceras ej