Jag har så jävla hög smärttröskel. Den är så hög att jag slog i stårtån i den o fy helvete va ont det gjorde!!!
 
Jag har haft ont i ryggen nu mer än vanligt i tre-fyra veckor. Men tänkte att det går väl över och jag klarar nog av det. Men istället har det blivit sämre o sämre så nu bokade jag två tider på fredag och måndag (en var dag) hos min akupunktör-fysiotepeut-massör-sjukgymnast  så får hon knåda lite för idag var det ett helvete att jobba.
 
När jag kom imorse hälsade Girl on my spot glatt o sa att det var skitlängesen vi pratade (inte pratade sen februarish) så hon började prata och jag svarade några ggr men fick säga att hon kunde väl komma bort till mig sen  för jag var yr efter promenaden och behövde sätta mig..
 
Så hon kom på eftermiddagen och det var väldigt roligt. Hon är fantastisk på att vara glad och roligt  och att ge energi.
 
Såg just att ännu en storhet gått bort. Lill-Babs. Det är för tråkigt. Men mer energi till himlen.
 
 
 Artiststan
Låtlistan

Kommentera

Publiceras ej