Fortsatt en förlamande ryggvärk som gör att man blir lite extrem när man man klarar av att le o se glad ut.
 
Senaste dagarna har jag varit död med huvudvärk, varit på fotboll på platsstolar och kyla, varit på jobbet alla dagar fasr jag varje dag känt att det går inte idag.  Haft besök i mitt hörn av S., Girl on my sport 2 ggr, Delaware, och Puman, jag har bokat  tid hos akupunktör,  mailat mamma, träffat Tony på väg till jobbet ( första ggn på 2-3 år), konstaterat att en röd tshirt  jag sov i  färgade av sig på lakanet som nu därmed har en fläck av rosa, kollat 30 minuter på Champions League mellan  Liverpool och det bästa laget i England och en av de stora favoriterna att vinna hela skiten, Manchester C.
 
När det efter 30 minuter stod 3-0 till Liverpool käde jag att nu kan det bara bli sämre och vägrade titta mer. Ett insläppt mål hade förändrat allt inför returen och jag hade ju redan fått se hur ofantligt bra vi var så varför förstöra den känslan. Det visade sig att det blev 3-0 så då kunde jag se resten av matchen sen och njuta. Av fotbollen.
 
Nu  ska jag äta o pinas ännu mer. Först ett samtal:
 

Kommentera

Publiceras ej