Mycket våta ögon idag, inte gråt men tårögt. Det händer med jämna mellanrum - det händer innan pappa gick bort och det händer inte mindre sällan nu.
 
Senaste 1½ veckan kan ha varit min mest sociala del på hela året.
 
Jag skrev med Fröken J, den nya killen och de nya tjejerna. Jag skrev med Delaware som nu flyttat i huset och sitter på samma våning men längst bort i andra ändan av huset. Jag pratade med Minichefen,
ÄnnuenMarie och S. (vid seperata tillfällen). Även med M., M-L och C och C och 87an. Hade besök på min plats och pratstund med Puman och Em. Och av Das Geboss. Sa Hej tillbaka till Borås Lucia, träffade brorsan och var på hockey och såg Liverpool gå vidare i Chamipons League.
 
Sov 1 timme natten till onsdagen. Men dubbelt så mycket nästa natt. Yey
 
Fick beundran av Em för att jag var så generös med att berätta hur jag mår och att jag tar mig tid att berätta för folk att jag uppskattar det de gör för att hjälpa mig.
 
Nu är jag jättetrött som alltid.
 
 
Artistlistan
Låtlistan

Kommentera

Publiceras ej