- Hej
- Tja!
- Har du nån katt?
- Nej, jag är rädd för katter och dessutom pälsallergiker.
- Öh, va fan då för?
- Men dom rivs och så ...
- Inte mer än andra människor?
- Jo!!  Och springer runt som fan utan kontroll!
- Hur vet man om nån är pälsallergiker då?
- Men man hostar och nyser och så.
- Är det så farligt då?
- Ja, det är ju jävligt jobbigt, man mår ju dåligt hela tiden
- Jaha, så du är rädd fär att bli smittad?
- Vadå smittad?
- Eller vadå? Och vad har en pälsallergiker att göra med om du har katt?
- Men jag tål ju inte katter?
- Men jag fattar inte. Okej att du är räddd för katter, det är weird, men jag fattar. Men det har ju inget att göra med pälsallergiker?
- Det har det ju? Katter har ju päls?
- Men du köper ju bara en katt? Du får ju inte nån pälsallergiker med på köpet?
- Va?
- Om jag är rädd för ormar så har det ju inget att göra med att jag också är rädd för makaroner t ex.
- Jag fattar inte.
- Du sa att du är rädd för katter och pälsallergiker. Det har ingen relation med varandra alls och jag fattar inte  hur man kan vara rädd för pälsallergiker.
- Jag sa att jag är rädd för katter och dessutom pälsallergiker!!
- Ja?
- JA!
- Ahhh, du ÄR pälsallergiker - inte rädd för dem. Säg det då!
- Jag är rädd  för du är korkad o du är dessstom inte smart.
- Tack så mycket.
- Det är du som ska tacka!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej