Jag ville inte berätta vem förra inlägget handlade om, förrän hon godkänt att jag gjorde det - vilket hon gjorde glatt samma kväll - men jag har haft mycket huvudvärk sen dess (fortfarande) och inte orkat, däremot känner jag mig glad o tacksam. Så nu:
 
Sara Hector, en fantastiskt fin människa:
Relaterad bild
Foto:JOEL MARKLUND / BILDBYRÅN
 
Sover konstigt, vissa "dagar" mellan 23-06,  "inatt" 17-22. Med sedavaniga 2-3 uppvaknanden  under tiden. Men nuär klockan 07.30 och jag måste äta lunch.
 
Brorsan och jag skulle se nån natt tillsammans, han har också semester, men det  kommer inte funka då vi var försjälva sover oregelbundet och dessutom jämfört med varandra . Det går aldrig att säga från dag till dag hur vi orkar vara uppe.
 
Det som är bra  är att playfunktionen gör att  jag kan se allt när jag vill så även om jag inte ser allt direkt så kommer jag ikapp mig till slut. 
 
Till skillnad mot sömnen som  jag  aldrig kommer att komma ikapp - ligger 5-10 efter.

Kommentera

Publiceras ej