Då var OSbiten av mitt liv över för denna gång.
Vibrationerna och pulseringarna är väldigt starka, huvudvärken likaså och det är jobbigt att kämpa mot allt när man vill ha trevligt och kul samtidigt. Jag klagar inte - men det är synd. 
 
Men det  jag tar med mig är såklart Sara Hector - det är obeskrivligt för mig. Annars är det ett otroligt bra OS rent Sverigemässigt som avslutades med att Stina äntligen fick vinna  en spurt - så fint att se. Något med henne påminner om Syster också.
 
Det man sett mest är curling så det var extra rörande och jag som gråter väldigt lätt numera, fick helt klart tårar i ögonen när damerna vann, för att man varit med dem varje dag i massa, massa dagar.
 
Vimmelkantig är jag mer än vanligt  eftersom sömnen varit väldigt oregelbunden och kort. Men det är, om man bortser från att all smärta och skit förstör mycket, väldigt härligt att göra såhär. Att bara försvinna i sin egen värld i 2 veckor. Men det kommer ta lite tid att vända igen. Jag har kämpat mycket med ontheten på slutet och vet inte om jag klarar jobba imorgon.
 
Det bästa under veckorna var ändå Liverpools igår:
 
Artiststan
  1. Ida Redig (1) H
  2. Moneybrother (7)
  3. Orup (3)
  4. Ella Vos (2)
  5. Tomas Andersson Wij (4)
  6. Jasmine Thompson (6)
  7. Rachel Platten (5) H
  8. Supernatural (8)
  9.  (ny)
  10. Kapten Röd (9) H
  11. Clean Bandit (11)
Låtlistan 
  1. Flickan ovanpå – Orup (1)
  2. Du är kär i mig – Ida Redig (4) H
  3. Du är bäst – Ida Redig (2) H
  4. Sabina säger – Moneybrother (ny)
  5. Visa vid vindens ängar – Ida Redig (3) H
  6. Redan för sent – Ida Redig (5) H
  7. Den dag jag vinner allt – Tomas Andersson Wij (6)
  8. Ingen kommer sörja när du dör – Ida Redig (17) H
  9. Anita – Moneybrother (10)
  10. I min lilla värld av blommor – Ida Redig (11) H
  11. Fight Song – Rachel Platten (7) H
  12. Down in Flames – Ella Vos (8)
  13. Supernatural – Supernatural (12)
  14. Allting som vi sa – Ida Redig (ny) H
  15. Kiitos Ja Kunnia – Yö
  16. Du står kvar – Ida Redig (13) H
  17. Förlåt för alla sånger som jag sjungit om dig – Ida Redig (14) H
  18. God Morgon – Ida Redig (15) H
  19. Du gamla, Du fria - Bonus Track – Ida Redig (16) H
  20. Baby, ska vi göra slut? – Ida Redig (18) H

Kommentera

Publiceras ej