En omotiverad paus i Os. I fredags sov jag 2 timmar - men inte förrän 20.00-22.00. Sen med början vid 01.00 så blev det mixcurling, slopestyle, shorttrack, 2 st damhockeymatcher, skidskytte, längdåkning plus Elfsborgs träningsmatch innan jag la mig runt 18.00.
 
Maten var besvärlig - väldigt svårt att veta när man skulle äta för att inte hamna fel. 
 
Gick upp 01.00 för frikost mer mixcurling, mer slopestyle men sen var det inget störtlopp, storm, och jag var för trött för att orka koncentrera mig på konståkning så vid 4 la mig och sov till 7 då det blev längdåkning, sen damhockey varvat med skridsko i pauserna och  runt 09.30 var det lunch. Nu var det inget  i 25 minuter så  om man säger rakt ut så hade man rid för snabbskit.
 
Ont i ryggen, huvudet och allmänt yr o ch trött  kommer på köpet..såklart
 
Snart är det frestyle och mer curling och så 5-6 timmartill innan sängen.
 
Del av Slopstylebanan
Bildresultat för slopestyle

Kommentera

Publiceras ej