Det är väldigt dålig ordning på sömnen. I natt sov jag mellan 23-04 och fick snabbspola igenom curlingen som jag missat. Nu "i natt" sov jag mellan 14 och 18 och ligger inte alls i fas. Sover för lite,för oroligt och är svintrött vissa delar av de tider jag behövervara på alerten. Nu borde jag ju sova till 01 egentligen men det gick inte att somna om så jag får väl vara uppe oxch se Liverpool spela Chapions league 20.45-22.30 och sen se om jag får nån timmes sömn till.
 
 
Det blåser en massa därborta så många tävlingar är uppskjutna och då ärdet ändå skönt att man kan se repris av dubbeltrodel somman hade missat innan och man visste inte att Hulken tävlade.
 
Oleksandr Obolonchyk and Roman Zakharkiv (Ukraine - Luge)

1 kommentarer

Caki

16 Feb 2018 11:58

Bara att skriva åt mig om du inte sover, jag är vaken på natten nog! 😊

Kommentera

Publiceras ej