Huvudvärken a la starkast är nu inne på 14-15 dagar minst.
Jag sov 3 timmar ca och var först på jobbet efter en något hal promenad. Promenaden hem var något mer hal.
Haleri borde förbjudas lika mycket som häleri.
 
Jag gjorde min dag idag iaf och vissa saker är betydelsefulla när jag är så dålig. 
 
Delaware kom 45 mninuter efter mig kanske och efter en kort stund  kom ett meddelande från henne där hon skrev godmorgon och frågade hur jag mådde. Att få bli glad av andras omtänksamhet mitt i det skitjobbiga gör att kroppen får energi som den kan jobba med istället för att bara mala på. Det betyder mycket mer än folk tror,
 
Sen kom hon och pratade en 10 minuter också och förstärkte den energin hon redan givit.
 
Förutom Frökens H musik så är det faktiskt en Delaware-grej som hjälpt mig mycket att orka under semestern med all ryggvärk och nu med huvudvärken.
 
När hon kom och pratade första dagen så rekommenderade hon nämligen Modern family för mig, en komediserie, så jag bestämde mig för att se första avsnittet
 
Nu en månad senare har jag sett 50 st och har skrattat mycket, mycket och det behöver jag ju verkligen. 
 
Så senare under dagen skrev vi en del om den också  och skrattade åt episoder.
 
Jag tycker denna är skitkul t ex:
 
Det homosexuella paret har lite turbulens då Cam tycker han alltid är "mamman" i familjen (de har adopterat en liten flicka) och har just träffat folk där han åter just blir "mamman".
 
På väg hem händer detta: 
"Hands" Ja, roligt, jag skrattar redan nu...
 
 
Artistlistan
  1. Ida Redig (2) H
  2. Ella Vos (1)
  3. Jasmine Thompson (3)
  4. Orup (ny)
  5. Rachel Platten (14) H
  6. Supernatural (7)
  7. Tomas Andersson Wij (9)
  8. Moneybrother (13)
  9. Kapten Röd (12) H
  10. Uno Svenningsson (5)
  11. Sia (10) H
  12. Johnossi (4) H
  13. Clean Bandit (8)
  14. Alex & Sierra (11) 
  15. Elin Överfjord (9) H
Låtlistan 
  1. Down in Flames – Ella Vos (1)
  2. Flickan ovanpå – Orup (ny)
  3. Fight Song – Rachel Platten (19) H
  4. I min lilla värld av blommor – Ida Redig (7) H
  5. Rearrange – Ella Vos (5)
  6. Supernatural – Supernatural (4)
  7. Du är bäst – Ida Redig (ny) H
  8. Den dag jag vinner allt – Tomas Andersson Wij (10)
  9. Anita – Moneybrother (16)
  10. Old Friends – Jasmine Thompson (17)
  11. Sign of the Times – Jasmine Thompson (18)
  12. You Don't Know About Me – Ella Vos (3)
  13. Förlåt för alla sånger som jag sjungit om dig – Ida Redig (6) H
  14. Never Give Up – Sia (11) H
  15. Visa vid vindens ängar – Ida Redig (ny) H
  16. Du är kär i mig – Ida Redig (ny) H
  17. Ju Mer Dom Spottar – Kapten Röd (ny) H
  18. Redan för sent – Ida Redig (ny) H
  19. Rockabye (feat. Sean Paul & Anne-Marie) – Clean Bandit (8) 
  20. Love Yourself – Jasmine Thompson (ny)

Kommentera

Publiceras ej