När jag vaknade klockan 4 hade jag ännu huvudvärk  men när jag åter vaknade kvart i 7 var det lite bättre så idag gick det bra att jobba.  Fast jag var totalt utmattad efter att ha kämpat så mot stark huvudvärk i 2 dagar.
 
Men jag kunde vara social  litegrand igen. Puman skrev på morgonen och sen  stannade hon mig när jag gick förbi på eftermiddagen, jag vann tennisbollsmatchen mot M.  Pratade med min granne, vilket jag inte orkade igår, skrev med Delaware och Girl on my spot som inte hade vågat prata med mig igår när jag var så dålig.
 
Och jag fick börja med den årliga registreringen som pågår 1 gång om året och som jag gjort sen 1992 utom när jag var sjukskriven. Jag har ont i ryggen och är svintrött och benet vibrerar men annars är det ok.
 
Här kommer årets första musiklistor:
 
Artistlistan 
  1. Ida Redig (6) H
  2. Jasmine Thompson (5)
  3. Johnossi (ny) H
  4. Uno Svenningsson (1)
  5. Lindsey Stirling (ny) H
  6. Sia (ny) H
  7. Tomas Andersson Wij (7)
  8. Kapten Röd (12) H
  9. Elin Överfjord (ny) H
  10. System Of A Down (ny) H
  11. Alex & Sierra (ny) H
  12. Moneybrother (2) 
  13. Rachel Platten (ny) H
  14. Clean Bandit (ny)
  15. P!nk (ny)
  16. Freddy Kalas (4)
  17. Markus Krunegård (ny) H
  18. Brad Paisley (ny)
  19. Nicky Jam,Enrique Iglesias (ny)
  20. Stone Sour (ny) H
Låtlistan 
 
  1. Den dag jag vinner allt – Tomas Andersson Wij (5)
  2. Old Friends – Jasmine Thompson (9)
  3. Sign of the Times – Jasmine Thompson (7)
  4. Störst – Elin Överfjord (ny) H
  5. Little Do You Know – Alex & Sierra (ny)
  6. Ingen är som jag – Uno Svenningsson (2)
  7. Anita – Moneybrother (1)
  8. I min lilla värld av blommor – Ida Redig (ny) H
  9. Förlåt för alla sånger som jag sjungit om dig – Ida Redig ( ny) H
  10. Fight Song – Rachel Platten (ny) H
  11. Du kommer ångra det här – Uno Svenningsson (11)
  12. God Morgon – Ida Redig (14) H
  13. Rudeboy Love – Kapten Röd (15) H
  14. Alone In The Summer – Johnossi (ny) H
  15. Never Give Up – Sia (ny) H
  16. Got Your Gun – Johnossi (ny) H
  17. Rockabye (feat. Sean Paul & Anne-Marie) – Clean Bandit (ny) 
  18. Air Is Free – Johnossi (ny) H
  19. Beautiful Trauma – P!nk (ny) 
  20. Över Min Döda – Kapten Röd (ny) H

Kommentera

Publiceras ej