Jag har inte orkat skriva nåt här sen pappa gick bort. Jag vet inte vad jag ska skriva eller hur man gör. Men detta blir ett undantag för jag log precis.
 
Efter det som hände har en del människor stått kvar, en del tagit ett steg bakåt och en del ett framåt.
 
Nothing else matters-vän tog ett steg framåt och hörde av sig, vilket gjorde mig jätteglad och nu när jag lyssnat på musik som jag kan förknippa med pappa dök Abba upp.
 
Och när Abba dök upp, så dök Souper Trouper upp och ett minne från en fest hemma hos Putte, tror jag, för många år sen och av någon anledning spelades den låten.
 
Varpå Nothing else matters-vän gör en fantastisk sittdans i soffan under vissa partier av låten och när jag hör låten än idag så gör det mig glad fortfarande. Så kan saker man gör vara viktiga resten av livet.
 
Tack Nothing! :)
 

Kommentera

Publiceras ej