Har pratat med vårdcentralen igen - det kunde bero på alla mina befintliga besvär jag räknade upp, mina öronproblem alltså, så yey... De hade ingen tid hos läkare förrän om 3 v och det är för mycket fotbolls-vm då för att ha tid med massa läkartjafs som inte ger mig nåt. Så jag kan kan lika gärna vänta en månad och se om nåt blivit bättre då.
 
https://www.pinterest.se/pin/59461657550211409/
Bildresultat för cute dog fight
 
Under tiden har Fröken J och jag gjort oss klara för fight i årets VM-tips (vi är för söta för riktigt fight). Efter en oavgjord och en förlust är det min tur.
 
Tipsen är inlämnade, hånen har varit både bristfälliga och osynliga. Jag har mest fått komplimanger för min begåvning i allmänhet. Vid ett snabbtitt på tipsen ser hon något farligare och sambainsk ut och jag hällde ut vinet  över sniglarna och så får vi se vem som vinner.
Bildresultat för neymar brazil griezmann
 
Sverige går inte vidare från gruppen.

Kommentera

Publiceras ej