I lördags var bror och jag hos mamma o fick våfflor och jag mosade dem i europafrågesport. Jag är 100-procentig i det spelet, i alla  fall den gången vi spelade i lördags.
 
Ikväll var det dags för syskonträff men igår skrev syster till mig o sa att hon var lite förkyld och hon vill höra med mig om vi skulle skjuta upp det eller ta det ändå, för hon "ville verkligen inte smitta mig, så jag får det ännu jobbigare"  
 
Va.. vilken söt syster! Efter att hon pratat med brorsan också kom de fram till att det blev inställt eftersom han just  varit förkyld. 
 
Uppskjutet pga sjuksyster (Säroskrivning).
 
Jag har ont i ryggen , känns som jag blir slagen överallt med konstant med lite uppehåll emellan.. hahaha.
 
Men jag tog mig till jobbet och det första som hände var att Puman dök fram och gav mig en bättre start " Åh hej, vad roligt att se dig". Det är roligt att höra och vi hade inte heller setts sen före OS.
 
Jag orkade inte prata med folk på eget initiativ utan bara med de som fann intresse i mig. Förutom när nån var ledsen och jag visade lite omtanke.
 
Och nu ska jag inte göra nåt i 4 dagar.
 
Pensionärs-Jane har nått den fina gränsen 100 drömmar i Drömligans maratontabell, 90 % bra o ch 5 % dåliga. Det är inte dåligt det och det är alltid nån som, när man tänker på honom, ger en go känsla :).
 
Han är värd ett extra ägg i helgen!
 

Kommentera

Publiceras ej