Saker jag har fått förändra senaste tiden
 
* Tagit bort ca  20 % av vänner på FB för jag blir stressad över att folk skriver så mycket - eller att ingen skriver.
* Slutat följa saker och personer på FB
* Slutat se på en rad tvprogram jag alltid föjlt för att jag inte orkar
* Ser så gott som ingen hockeymatch på tv längre
* Struntar i fler fotbollsmatcher också
* Vi åker extra tidigt på matcherna för att jag med yrsel och allt ska slippa alla människor när man kommer in
* Lyssnar mycket mindre på musik
* Uppdaterar bloggen mer sällan och skriver inte riktigt lika mycket om hur jag mår
* Lägger ingen energi på folk som inte lägger energi på mig
* Går ofta och lägger mig redan 21
* Lånade bok på jobbet av en kollega men efter massa huvudvärk ocg 89 lästa sidor fick jag lämna den åter för jag kände mig stressad av att den låg där och att jag borde läsa när jag inte kunde
* Har ändrat gångväg till matcher för att gå där det är så lite folk och trafik som möjligt.
* Gör saker i perioder. Ser en serie i 5 säsonger  och sen långt uppehåll, fastnar i nåt spel i månader som  jag sen bara slutar med. Vill inte göra för mycket olika saker.
* Handlar mycket mer sällan på ICA vid jobbet  för att det är myket folk och trångt.
* Delar upp filmer i olika tillfällen för jag orkar inte annars.
* Kollar kvällens tv-program redan på eftermiddagen om det går på Play där.
 
 T ex.

Kommentera

Publiceras ej