Så kass vecka med kroppen - men fin på andra sätt.
 
Hemma måndag och tisdag. Sov inget natten till onsdag. Men både Fröken H och J skrev till mig då och det var som gamla goda tider. Sov för lite natten till torsdag - ögonläkaren och sen såg jag inget mer den dagen. Träffade Alva, fd arbetskompis och Pensionärs-Janes son. Det var kul.
Idag har jag ju såklart fortsatt massa ögonbesvär och Fröken J har skrivit roligheter så jag skrattade högt. Det var lite pinsamt och när jag skrev det till henne så skrattade hon som fan.
 

 F: en flaggning denna sista dag på veckan?

J:  Vi ser btw en kul serie på netflix. ja ok, vi kör en nu :)

F: k! och ok! Nåt mer jag kan svara ok på?

J:nej

F: tråkigt

J: jag tänkte att man kunde säga ok på "nä" :D

F:  hahahahahahaha

åhhh

mitt ägghuvud!

du översmartade mig

sluta med det nu innan flaggningen

J: Ok

F:  hahaha

nu skrattar jag högt

pinsamt!

J: 😂

Sen sumpade jag både Paraguays och Litauens flagga, vilka jag kunde båda egentligen kan och blev mosad med 3-2... dåligt!

Men hon fick mig att skratta och det behövde jag.

 

 

 

 

Kommentera

Publiceras ej