En normal vecka med lite extra obehagligheter. 
 
I tisdags när jag vaknade jade jag ganska länge inte en aning om vad det var för dag. Inte sådär  som man brukar ha utan detta pågick en längre stund än de stunderna. Jag hade inga minnen från dagen innan, hade inget att binda upp dagen på. Till slut konstaterade jag att det iaf inte var helg och gick upp.
 
Onsdagem bestof av megahuvudvärk som pågick 5 timmar och igår kristihimlade jag med synbortfall en 20 minuter men lyckades lura huvudvärken efteråt.
 
Inatt hade jag inte somnat halv 3 och idag var hempromenaden väldiigt yr och jag känner mig ännu ostabil.
 
Em satt och pratade en stund hos mig och Delaware visade klipp på sin hund och några till som busade runt - jättegulligt och det gulligaste var nästan när hon sa att hon filmat det för min skull.

Kommentera

Publiceras ej