Jag drömde och jag tillbringande sommaren i Salland, som jag ofta gör i drömmarna, gye en stuga o bor där - antingen jag ensam eller med Bror.
 
Jag befann mig nu på en lång grusuppfart, gick ur min gamla Audi, med Owen och upp till ett hus där jag skulle överraska farmor. 
 
Knackade på och gick in då ingen svarade. Ropade men det var fortfarande inget svar så kollade mig runt o hörde  nåt uppifrån. Farmor kom ner och blev överraskad och glad och vi kramades.
 
Jag vaknade ett antal gånger och drömde andra saker  innan jag var tillbaka på samma grusuppfart  i mi bil med Owen. Vad jag denna gången skulle göra var mer oklart  men på väg upp möter jag pappa, som sätter sig ner på huk och känner igenom Owen och jag säger :
 
- Ja, just det .. här uppe måste jag vara extra noga med fästingar. Jag glömde min borttagare hemma
- Ja, här måste du kolla noga.
- Var finns det här?
- Det finns  i affären i stan
 
Jag får panik och säger:
- Alltså jag orkar inte med det här
 
Sen är det som att jag  vet i drömmen att på riktigt har pappa har gått bort och slänger mig runt honom, gråter hejdlöst och kramar om honom hårt
 
Tittar upp och står ensam med Owen, springer till bilen och försöker köra därifrån.
 
 
I verkligheten:
 
Community Shield:
 
Manchester C-Liverpool 1-1 (förlust på straffar)
 
1-1 Matip
 
Såg bra ut ändå, borde gjort 3-4 mål. Med det sagt är ett resultat alltid rättvist.
 
På fredag startar ligan.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej