Johan  Larsson, 19, fortsäötter sin makalasa debut och gjorde sitt 4:e mål på 9 matcher:

 
Bild från Expressen.

Sammarbete i Elfsborg, Denni Avdic vilseleder målvakten genom ett komiskt grodhopp och Johan Larsson  kan slå in 1-0. :)

Det blev 1-0 och upp till tredje platsen i tabellen.

Sedan , efter segern, blev det fredag, kanske inte helt överraskande eftersom det var torsdag igår men det gör ju inget med fredag.  Det är Election-castle idag , som engelsmännen kallar Valborg.

Det ska tändas brasar och dylikt. Jag nöjer mig med att tända på tjejer och att resten kan ta sig i brasan. Dessutom eldade jag på Elfsborg igår. Där är min Valborg :).

16 kommentarer

Marran

30 Apr 2010 10:56

hehe din ordvitsare där ! Kan vara skönt att ta det lugnt också :)



Jag ska träffa en kompis som flyttade dit för att läsa juridik.

Annika

30 Apr 2010 12:31

Hahaha tänder på tjejer.... ta sig i brasan!

Du är bäst du!

cammie

30 Apr 2010 13:13

tack så mycket =)

jos

30 Apr 2010 15:28

ja verkligen!=)



Ja, jag sjöng in våren idag med eleverna på skolan, haha. Ikväll blir det lite party... själv då? =)

LORISSA

30 Apr 2010 15:36

Mycket bättre att tända på tjejer än brasor egentligen. Frågan är vad som är "farligast" dock :)



Ja, det är hemskt vackert att lyssna på, men jag vill gärna kunna det. Så jag tänker lära mig det.

jos

30 Apr 2010 15:36

okeej, det låter bra det! =) Hoppas du får en bra kväll iaf! =)

Erica

30 Apr 2010 18:14

kul att de vann! :)

Marran

30 Apr 2010 18:54

Ja et blir nog trevligt :)

Sarah

30 Apr 2010 21:24

hmm..

fotboll e inte min grej men han har man hört talas om ;D

Anonym

30 Apr 2010 21:47

Grattis till vinsten ;)

Trevlig valborgs !



okej, ja jag får försöka intala mig själv då att det är himla intressant det som ska tryckas in i hjärnan ;)

Ellinor

30 Apr 2010 22:28

Jag tycker Valborg är grymt överskattat och en nonsensdag...

Malin

01 May 2010 00:43

Det har med tanda pa tjejer hoppas jag inte ska tas bokstavligt talat... later valdsamt! ;) Har turen att vara i "fel" land saklart sa slipper valborgstjafs. Valborg paminner bara om fjorisfylla for mig... inte for att jag tog del av fjortisfyllan faktiskt, har aldrig varit ett fan av alkohol (har varit pa for manga sprakresor till Malta och sett alldeles for manga sma svenska 14 aringar ligga i grander avsvimmade i sitt eget kraks for att se tjusningen i det hela... har ocksa mycket, mycket svart for alla fulla vuxna).

Ellinor

01 May 2010 09:46

Men det är ju sant! En riktig framtvingad dag för att få gå ut och supa typ. Hejja Avdic, bra att han håller Huskvarnasfärger i topp.

Marielle

01 May 2010 11:51

Jag mår mycket bättre faktiskt =) Skönt när man mår bra =) Själv då?

Malin

01 May 2010 13:56

Sv: Tack, det hade jag, och detsamma! Ska forsoka plugga lite till idag... trist!

MyzaaN - Princess Pink

01 May 2010 14:43

haha okejs

min valbrog var bra :D kul & så.

somna inte förens 5 imorse :P

Kommentera

Publiceras ej