Att må överjävligt dåligt av en orsak ingen läkare har ett svar på gör livet ganska förvirrat. Idag träffade jag läkare nummer 17 och nu var det återigen tillbaks till att alltid äta medicin. Värdena var inte sämre men nu skulle jag börja med medicin igen. 3 st vitaminmediciner om dagen, för har man en gång fått problemen måste man äta det resten av livet.
Innan var det att man inte skulle äta det när värdena blev för höga. Då fick man sluta. Men före det var det som det är nu. Resten av livet lär väl dock inte bli så jävla långt om jag ska vara så här förvirrad.
 
Jaja. Värdena var bättre än förra gången men han var inte jätteoptimistisk och lutade åt och att nerverna mycket väl kunde vara förstörda till en gräns att inte bli bra igen, dock kunde det bli något bättre men det kan ta väldigt lång tid och som sagt; Jag hinner nog dö av förvirrningen först. Jag får bli norsk.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej