Mia har skrivit. Jag gick upp 7,15 för tandläkaren. Då jag varit väldigt trött det senaste (mer än vanligt) så har jag ofta inte varit uppe förrän 12 så det var en prövning. Jag är inte jättepigg nu efter den timmespromenaden och hygienistandet så det kan bli en sovstund under dagen.
 
Igår var det 54 nya spanska ord in i studerandet och jag satte här upp vad jag såg på ..  Listan var något fel så här kommer den rätta:
 
Shark tank
Bäst i test
Kongen befaler
Muren
Mästarnas Mästare
Jeopardy
Superstars
Lyxfällan
Välkommen till Köping
Fool me once
Gtänsbevakarna Sverige
Svenska fall
 
Hade glömt Svenska fall 
 
Jag är också bara ca 20 sifor från att läsa ut ännu en bok.
 
Fotboll också idag
 
Europa League, åttondelsfinal, match 2/2, 21.00 (första matchen slutade 5-1 till Liverpool)
 
Liverpool-Sparta Prag 6-1 (sammanlagt 11-2)
 
1-0 Nunez (Szoboszlai)
2-0 Clark (Salah)
3-0 Salah (Clark)
4-0 Gakpo (Salah)
5-1 Szoboszlai (Salah)
6-1 Gakpo (Elliott)
 

Kommentera

Publiceras ej