Idag är det  dags  för  hockey hemma mot Leksand, samtidigt  spelar Liverpool derby mot Everton. Två tuffa matcher och jag har på tre år ännu inte sett  oss slå Leksand så 1.55 på oddset  är högt.

Igår var et Robinson, 2½ men, en halv  film (började titta 02.30  så jag blev trött..)och Brynäs som såklart  spelade oavgjort.. Sen vann  de efter sudden men det är för lite 3 poängare  för att det  ska bli bra.

Nästa fredag är det tandläkarbesök OCH julfest på jobbet. Det är också en kul planering. Ett kul tema  för en julfest:

"Borra ett hål, ät julgodis"

"Nu är det  hål  här i din tand, trollen har kommit....."

jag vet inte.. jag är skeptisk. Till hela tandläkargrejen, till tandgrejen. Det kostar också.. Det räcker att de andas på dig så är du skyldig 500 spänn. Jaja..

8 kommentarer

Bella

29 Nov 2009 12:55

Absolut, livet måste gå vidare. Klart att jag stannar upp ibland.. Men jag försöker ha kul och tänka att '' allt har en mening''.



FÅr se hur allt blir :) Hur firar du första advent då? :D

Bella

29 Nov 2009 14:06

Absolut klart du hjälpte till :) kärlek och livet är väl så, dalar och berg :D

Marre

29 Nov 2009 14:32

Japp, det är MVG som gäller! :D

MATILDA

29 Nov 2009 17:47

Dom där målen från 2-2 till 3-3 kom väll riktigt snabbt inpå varandra? ;) Om inte så var text-tv sega på att uppdatera. Efter hemmamatchen mot hv så for vi nämligen till några släktingar, och dom har inte säsongskort på canal+, så då blev det att nöja sig med text-tv istället :P



Ja det blir nog svårt, men någon gång ska ju den dåliga trenden mot ett lag brytas! Kanske det blir ikväll?

jessica

29 Nov 2009 19:29

absolut :)



ja, det är fan inte billigt med vård.

Jannike

29 Nov 2009 21:23

Wohooe^^ Mer hockey åt världen.. Det går sämst för VIK, de suger ;)



Nej, jag vet. Fast det är klart att man blir upprörd. VARFÖR ska vi ha demokrati, organisation och varför ska man få folk att engagera sig när folk ändå bestämmer sig för att pissa på det?! Jag döööör på människor ibland bara..

Jennifer på Fashioncut

30 Nov 2009 08:38

Onej inte hockey...



SV: Ja mycket fullt upp, men det är snart jullov ju :P

Sophie

30 Nov 2009 15:32

sv: Haha, jaa visst äre han som är på bilden:P

Kommentera

Publiceras ej