Var det värdelöst igår eftermidda och kväll så är det ännu värre idag. Värken är idag konstant och jag har nu gått upp för andra gången idag men värken sitter över hela huvudet och är stark.

Visst är det på ett sätt bra att jag fått den extra starka värken på lördagen så jag inte behöver vara hemma från jobbet men samtidigt behöver jag mina lediga dagar att vila upp mig på och nu försvinner lördagen .

Det är är riktigt kusligt hemskt, får försöka härda ut. Sådan här enormt kraftig värk brukar gå över efter sömn men nu har jag haft den i 24 timmar och det funkar sådär... :).

Jaja.. resten av dagen lär gå åt till att försöka klara av att finnas till.

5 kommentarer

Anonym

31 Jul 2010 18:51

Nej haha, jag tänkte mer den ena eller andra, antingen den "vanliga" Gud eller vädergudarna, vad man nu tror på för något ;)



Ja det har du rätt i, inte så ofta man har sitt jordgubbsland I skogen. Men just bredvid!

Annika

01 Aug 2010 01:26

Jag lider med dig din stackare!

Jasmine

01 Aug 2010 12:09

Hoppas att värken går över snart.

Kram

Jasmine

01 Aug 2010 13:05

Svar: Åh, jobbigt att du måste leva med värken. Hoppas att den blir mildare då. Inte roligt att ha ont. :(

Kram

Wilhelmalma

18 Jul 2011 11:37

Great site, keep up the good work!

Kommentera

Publiceras ej