Efter jobbet ska jag träffa en tjej och gå en promenad i det underbara vädret. En perfekt sommarsyssellsättning som lär hända fler gånger. Jag har gått många promenader i mina dagar :). Med det bästa av sällskap så kan det ju inte bli bättre.

Annars så har dagen gått rätt bra. magen är lite sisådär - men det var den igår också och det var en bra dag så den får vara som den vill.

På jobbet har det flytit på rätt bra.  Vad som händer resten av dagen får vi väl se. Efter promenaden sträcker sig inte planerna så långt. Promenaden sträcker sig nog längre :).



Kanske en tur i en av våra parker?

4 kommentarer

jos

31 May 2010 18:15

haha, jaa jag var ju det! =)



Såå skönt att promenera i detta vädret! =)

Ellinor

31 May 2010 19:18

Har de kvar den där fula kaninen i stadsparken? :-)

jos

31 May 2010 23:53

hahah, preciiis! Själv fick jag lite träning iag, fast på gymmet!

Mia Lundblad

01 Jun 2010 12:58

Hej!



Tack för en jättemysig promenad igår! Alltid lika trevligt! Hoppas på fler framöver! Kram från mig

Kommentera

Publiceras ej