Den sista dagen och dörren slog igen bakom. Det kändes som för alltid.
 
Den sista dagen var smärtsam och blev ännu mer så vid behandlingen med en djup muskelbehandling med strechade ryggmuskler som pågick i 35 minuter. Jag är rätt vimmelkantig efter det.
 
Den sista dagen avslutades vacker. Jag spenderade avslutningen med NG. Hon frågade för 4 veckor veckor sedan om vi inte kunde fika eftersom vi aldrig träffades. Jag var besvärlig och kunde inte. Inte förrän nu den sista dagen.
Vi satt på ett fik och pratade och hon sen var hon snäll och körde hem mig ovh vi blev sittandes i bilen en lång stund också. Vi umgicks i ca 3 timmar. Så länge har jag inte umgåtts med någon förutom familjen sen de gamla grekernnas tid. Det var ett tag sedan NG fick komplimanger i bloggen. Hon är verkligen väldigt omtänksam och fantastisk mot mig. Jag hoppas hon känner inuti hur jag uppskattar henne. Det var en väldigt fin avslutning på
 
 
DEN SISTA DAGEN
 

Kommentera

Publiceras ej