Igår kunde jag lika gärna varit död. Otroligt illamående med enorma pulseringar i hela vänsterben, från fot upp till skinkan. De var väligt kraftiga och om det möljogen varit bättre när jag varit ute och gått så var det inte så igår. Varje gång foten var i marken gick det stötar ännu värre upp i kroppen.
 
Adderat till detta hade jag whiplashens kraftigaste huudvärk som var så smärtsam och som konstant plågade mig och när jag vaknade 05 imorse så satt den fortfarande kvar. Förutom smärtan gjorde det svårt att stå upp och att hålla ögonen öppna plus att den gav mig yrsel.
 
Huudvärken gör inte pulseringar bättre om man säger så. Slut så? Nej. förkylningen ligger och lurar och jag var väligt varm och fick nys attacker  med 9 nysar i rad som rekord. Bryter den ut så vet jag att jag  blivit så himla dålig de senaste jag haft, antagligen pga  att kroppen inte orkar hantera det också.
 
Kort sagt igår var jag så jävulskt dålig att det bara var att vänta och se om man levde när man vaknade idag. Var för sig är whiplashen och nervskadorna överhemska. Tillsammans går det inte. Om man nu inte bestämmer sig för att trots allt vara vaken hela dagen och se om man klarar sig. Är det något jag kan  så är det att vara envis. Men jag börjar mer och mer att inte se meningen i det. När  jag vaknade 11.30 var huvudvärken på lite avstånd men nerverna hemskt jobbiga. 
Det är fascinerande att det går att bli sämre än jag är vanliga dagar.
 
Artistlistan 
  1. JEM (1,1,7,-,-)
  2. Lars Winnerbäck (2,2,2,2,2)
  3. Nicki Minaj o Skylar Grey (3,4,4,5,-)
  4. Lady Gaga (5,5,10,-,-)
  5. Orup (4,3,1,1,1)
  6. Belle & Sebastian (6,8,5,7,-)
  7. Britney Spears (7,7,9,8,6)
  8. Jasmine Thompson (9,9,6,4,5)
  9. Linda Pira (8,6,3,3,3)
Låtlistan 

Kommentera

Publiceras ej