Klockan är ca 17 i lägenheten och det ska ätas romantisk middag. Hon är klädd i en jättevacker röd klänning och jag försöker vara så snygg jag bara kan.

Jag börjar sjunga på klassikern "Lady in red" med Chris de Burgh för att höja  stämningen ytterligare. Hon säger då:

- Oj älskling, satte du i halsen?

Middagen fortsätter och jag känner ändå att det vibrerar. Hon tittar på mig massor och jag känner mig älskad och tänker:

"Hon vill verkligen ha mig".
Jag ser att hon öppnar munnen och jag väntar in orden.

Hon säger:

- Du börjar verkligen se gammal ut.
- Öh, jaha... som George Clooney , menar du?
- Nej, jag tänkte på..
- Ernst?
- Nej, jag tänlte mer på förra påven.

Maten äts upp och sovrummet väntar.

Jag säger:

- Älskling, ska vi byta sängkläderna?
- Det är väl ingen mening att göra det nu. Vi väntar till efter sex. Du vet ju hur det brukar bli
- Hur det brukar bli ?
- Ja, varmt och svettigt, fuktigt.
- Efter klockan sex på hösten?Det är ju fan nästan minusgrader ute?? Men klockan är kvart i sex nu så jag väntar väl 15 minuter då?
- Efter sex, idiot... Samlag. Som vi ska ha nu, trodde jag.
- Aha.. du tänkte så..

Som ett litet barn som ska få godis sprids glädje och förväntan i kroppen och  jag tar av mg naken. Hon kommer in i rummet och säger:

- Du älskling, förresten, finns det daggmasksungar?
- Va?
- Ja, jag såg en sån liten, kort smal mask ute igår.. tänkte att det måste varit en unge.
- Jaha... jag vet inte... det gör det väl men det var ett jävligt underligt tillfälle att ta upp det på. Stämningshöjare.
- Ja, men jag kom in och du står ju där naken och dinglar med den där så det kom upp rätt naturligt...det dök upp i mina tankar.

Nu är båda nakna och hon ser ut som en gudinna. Vi lägger oss i sängen och påbörjar själva sexet.

- Förspel är inget att tänka på eller?
- Förspel?
- Ja, för att komma igång....
- Aha du menar som uppvärming inför en fotbollsmatch?
- Ja,  så du inte skadar dig igen som förra gången
- Okej, förra gången var ditt fel. Du satte ju din feta ända rakt på den.
- Ja, iofs. Det var därför vi tog ner speglarna igen.
- Ja, det var ingen vacker syn.

Vi fortsätter det vi börjat:

- Alltså älskling.. Din fot... Ska du verkligen ha den just där? Det är ömtåliga saker där nere..
- Om vi lägger oss sådär kanske bli bättre..
- Aj som fan!!!  Har Owen lagt sitt jävla ben här i sängen? Kasta ner det. Det kommer lämna ett blåmärke i häcken.

- Är det där du??
- Aj!!!! Det är ju för fan min pung.. Jag hoppas verkligen att det är jag och inte du!!!!

En stund senare:

- Älskling! När du gör sådär. Alltså, visst. det är skönt som fan men dina bröst är ju inte precis stilla oh du kommer så jävla nära jag får knockoutslag från både vänster och höger bröst. Kan du vara lite längre ifrån bara.. vore det bra.

Ännu en stund senare:

- Hittar du där nere nu då?
- Va?
- Ja, alltså.. förra gången.. jag fick ju nästan göra en karta åt dig.
- Jo, men det är fixat. Jag rensade ju avloppet igår så jag lärde mig en del.

- Kan du skynda dig lite nu. Desperate Housewife börjar om två minuter.
- Nej, det går inte. Liverpool spelar.
- Går inte den på nätet?
- Vet ej,  men DH  går väl på play on demand?
- ÅÅHH god... nu går det på play on demand här också... jävlar vad skööönt!!
- Du kanske ska stöna lite lägre.. grannarna... vi vill ju inte få samma blickar som förra gången..
- De tittade ju för att du hade paketet i bandage och att ambulansen kom.
- Men jag säger bara..
- Prata inte...fortsätt.

Det gick en stund till. Det blev ingen Liverpool, ingen Desperate Housewifes. Men det blev nya sängkläder :).


14 kommentarer

Annika

31 Oct 2010 11:24

Hahahaha sååååååååå kul!

Sofie

31 Oct 2010 13:59

Sv: Jaha! Ojdå. Så du har aldrig varit på en hemmamatch?

Sofie

31 Oct 2010 14:14

Sv: Okej. :)

matilda

31 Oct 2010 18:21

sv.

Grattis så jättemycket för vinsten mot lule! ;)



Ja, haha 4-0, och helt plötsligt så får Färjestads Axelsson en kick så jag vet int vad... Hattrick på typ 5 minuter. Det är galet! Himla tur att vi höll igen i slutet.



Haha, så lite! :)

Annika

31 Oct 2010 20:57

Hon tackar hon tackar :)

Matilda

31 Oct 2010 21:44

Det är så sant så. Men jag gillar ändå inte när man kommer in i den perioden. Hjärnan vill så mycket men kroppen orkar inte. Men som en god vän sa: "Du får tänka på vilka underbara ungar du kan få i framtiden"... ehhh jo visst, bara det att barn står längst ner på agendan just nu!

LORISSA LOVEBOMB

01 Nov 2010 00:18

Vilken trevlig anekdot vi får ta del av :)

jennie

01 Nov 2010 00:51

=D

Jaa hoppas du slipper huvudvärk imorrn!!! Hela dagen!

danten89

01 Nov 2010 12:40

Coolt med såna som dig som bloggar ju =)

danten89

01 Nov 2010 17:00

Okey :D

Jaa det är du.



Annars då? ;)

Matilda

01 Nov 2010 17:51

Haha, vilken komisk berättelse! Jag undrar om det är så förhållandet kommer vara om sisodär 40 år...

LORISSA LOVEBOMB

01 Nov 2010 18:23

nej, verkligen inte :)

matilda

01 Nov 2010 19:11

Ja det är inget att klaga över, men däremot får lule mer än gärna trappa ner på sina vinster nu ;)



Vilka möter ni på tisdag?

jennie

01 Nov 2010 21:22

Men man kan ju hoppsa på att värken håller sig på minimum..

=D

Kommentera

Publiceras ej