Ytterligare en rätt hemsk jobbig dag där ryggvärken inte gått att få ordning på. Tiden går så långsamt, jag måste iväg från det här nu.
 
0-2 i frågesport sedan Fröken H vann veckan med 3-1. Efter 1-1 så vann hon Diverse där jag fick 6 rätt och borde haft 7. Hade jag haft lite tur hade jag fått 8. Men hon hade 9 så det var mos. Ändå bra resultat för mig. Årets bästa. Vid ställningen 1-2 kommer Historia när jag måste vinna...bussigt. Jag lyckades ändå ha 4 rätt vilket är bra för mig i det ämnet. Att hon skulle slå mig kändes självklart och hon hade 6 rätt.
 
Jag drömmer mycket, allt från knäppa drömmar som att jag blivit uppäten av en tiger som till när jag i mina mest hormonstinna dagar i tonåren drömde att jag var på playboy mansion och hade roligt.
 
Jag drömmer ofta om personer från min uppväxt och jag drömmer ibland om personer från nu. Ofta i nån konstig miljö som inte makes sense.
 
Ibland drömmer jag om saker som befinner sig i en verklighet där folk är på rätt plats och i rätt sammanhang. Tigern som åt upp mig hemma i vår trädgård var inte så. Men inatt var det så när Fröken J hälsade på i drömmen, inte som sittandes på sin plats på jobbet utan som någon jag saknar och som i drömmen också varit borta och kom och hälsade på. Det var en upplevelse och vi babblade massor och skrattade och avvek ifrån de andra. Förmodligen tyckte vi festen var tråkig igen. :)
Det var en fin dröm, t o m såklart mycket bättre än när jag drömde om att jag festade med Pink.
 
Sur på dåligt spotifylistande.
 
Strax bär det iväg till mamma. Tänker fan inte få stryk i frågesport där också.

Kommentera

Publiceras ej