Linköping hade 8 raka segrar men när  man ska  möta Brynäs, som saknar backar då jävlar skiter det sig. 6-3 till oss :). Trots underläge 1-2. Gött!

Gick upp till närbutiken och de  hade ingen Cola. Fick ta  Lightcolan. När  jag plockar up alla varorna frågar den  söta, trevliga, charmiga  flickan  " Vill  du  ha denna  colan eller vill du hellre  ha  riktigt, jag har riktigt  på lagret".

Så on gick och hämtade :). Återigen  plus att vara  söt :). Haha.

På poker sidan hade de nån jackpott på 2 miljoner på nån såndär apparat  som man  drar i. Jag tänkte att  jag testar  några  gånger. Jag vann inte  jackpott men 400 lr  när  jag fick upp  tre  st lampor :).

Sedan  satte  jag  9 st  marker på  nummer 20 på roulette så att  jag garderade  16 till 25 dessutom. En gång. Det  blev  nummer.....20 :), Innebar att  jag vann 1000  kr på satsade 63 kr :).

Så 1 400 på ett litet tag  bara :). Tur ska man ha ibland. Dessutom har pokern gått väldigt bra.

2 kommentarer

Erica

31 Dec 2009 13:02

Inte helt fel med 1400.. ;p



Gott nytt år!

emma

31 Dec 2009 13:23

kanske har pojken, som antyder att en viss flicka är mer värd än hon tror, rätt. men jag vet inte..



det är ofta sådana söta människor och sådana gester som gör ens dag lite vackrare :)



de där pengarna vore inte helt fel att vinna tycker jag ;) grattis, och gott nytt år på dig!

Kommentera

Publiceras ej