Känsla av  att inte förstå att klockan ringer är fascinerande. man bara robotmässigt slänger ut armen oh så tystnar det. Ibland är det i drömmen det ringer, ibland har man ingen aning aom att det ens har ringt. På tredje försöket idag kom jag upp och var såpass medvetande att jag fattade vad det var.

Varför är det så? Vad är det som gör att  man vill sova som mest när man inte får? Mn är inte trött på kvällen och man vill inte  gå upp på morgonen.. Well, am I five years old?????

Märkligt är det  i alla fall.. Nu gör jag lunch,  och snart  bär det av till jobbet :) - äntligen.. Jävla helg ;).

7 kommentarer

Annika

31 May 2010 10:24

Hahaha jävla helg var det ja!

Johanna

31 May 2010 10:41

Jadu säg det, det undrar jag med... =)



Ja bröllop är alltid kul och gå på =)

Johanna

31 May 2010 10:51

Ja, vi hade tur med vädret i lördags, okej inte strålande solsken, men den kika fram då och då och det var uppehåll under vigslen :)

Erica

31 May 2010 13:25

Intressant det där med klockan, hehe.. :]

- Klara

31 May 2010 15:30

Hahah visst? :D

Anonym

31 May 2010 15:45

Har funderat ja också kring det där.. huvva!

Min första tanke när jag vaknat är att jag ska gå och lägga mig vid kl 8 nästa kväll, men det är först när jag blivit helt vid medvetandet som jag inser att nej, det kommer aldrig hända.. :o



Härligt !



Okej, haha kanske blir att se nästa år, om sverige nu går vidare den gången ;)

Annika

31 May 2010 21:47

Jag kan inte kommentera det översta inlägger grrrrrrrrrrrrrrr.

Kommentera

Publiceras ej