Igår vaknade jag vid 5 med enorm värk. Under morgonens timmar bestämde jag mig tre gånger för att stanna hemma - innan jag till slut kände att jag var tvungen att jobba bort lite. Så jag jobbade från 11. Men halv tre gick det inte längre. Jag var tvungen att ge upp och promenera hem. Sov till ca 20. Vaknade med samma oerhörda värk. Fick äta något och halv 9 la jag mig sängen för gott. Vaknade 23, fortfarande ont, vaknade vid 02, fortfarande ont.

Vaknade 05 och mår rätt ok så nu är jag på jobbet igen efter helvetsdagen. Idag ska jag på massage och så är det bortamatch för Elfsborg. Fram till dess jobb plus att jag ska svara på ett sött mail jag fick igår.

4 kommentarer

Marran

29 Apr 2011 08:31

Du är stark som går till jobbet även när du har värk. de flesta skulle ha stannat hemma. du är en fighter

Lajna

29 Apr 2011 09:20

Jag gick till en tenta en gång så som du gjorde till jobbet. Jag spydde både på väg till tentan och under tentan.. Det gör jag ALDRIG OM!



du är stark som jobbar.. men jag tycker inte det är värt det. Vila och ta hand om dig istället!

Annika

29 Apr 2011 12:40

Jag tycker att det är strongt av dig att gå ock jobba när du är så dålig!

Lajna

29 Apr 2011 15:31

fast att vila är ju inte samma sak som att ge upp. :)

Kommentera

Publiceras ej