Hola!

Ni har väl inte undgått listorna där man kan göra alla fantastiska saker innan man dör? Som att simma med delfiner, besöka hollywood etc etc. 

Rikltigt coola listor. Här vill vi inte vara sämre så vi har gjort en lista med några sådana saker också.

Jag heter förresten Annuka och är gift med den lille snorvalpen som kallas Minsti.

Här kommer några godbitar från vår lista.

Nummer 10

Mattfiske på Maldiverna

- Jag vet inte om jag lyssnade tillräcklig noga under förspelet. Jag var mest sugen på vad som skulle komma efteråt.  Men Minsti drog iväg mig till Maldiverna där de uppenbarliga vävt mattor som de kastat i en sjö..Sen ska man fiska upp dessa på nåt jävla sätt. Fan vad det var tråkigt.



Detta hände varje gång... På Maldiverna har de tydligen fiskar som äter mator bara för att jävlas med mattfiskarna. Så man tror att man fångat sin matta o såär det nån fiskjävel på kroken.Unefär somnär jag var ute på krogen och trodde jag fått napp på den snyggaste killen. Men just då fick han  ögoninflamation såjag fick nöja mig med Minsti istället.

Nummer 5

Världens minsta krokodil



Vi ska åka och ta kort på värlens minsta krokodil bestämde Minsti en morgon. Jag ville ju hellre vara hemma och läsa bloggar såsom Freddiehighs men det sket sig. Att driva en blogg är jobnigare än man tror, man måste åka till de mest meninglösa ställena som finns för att ta en bildjävel och sen hem igen ..

Denna bild är så misslyckad. För det första är jag ju så snygg att det enda man ser är egentligen mig.Nummer 2 är att världens minsta krokodil har här precis blivit uppäten av världens näst minsta kannibalkrokodil som här på bilden rapar. Så jag försöker här rädda livet på världens minsta krokodil genom att klämma denna i svansen. Det sket sig ...
     
Nummer 19

Få utlopp för din överdrivna penislängtan.



Vi har alla stunder när vi måste ha mer. Så är det ju bara. Minsti  är underbar men det räcker ju inte alltid till.



Då bär det av till både det ena och andra stället för att få utlopp för dessa längtande känslor.



Jag vet inte hur vi blev framröstad som den snuskigaste bloggen i Sverige. Skandal, tycker jag. Penislängtan har väl alla?

Detta gjorde mig så ledsen så detta är mitt sista blogginlägg nånsin. Jag ät en intellektuell kvinna som inte behöver den sortens uppmärksamhet..Såhär är den sista bilden på mig för alltid:



Oj,det var Minsti. förlåt...

Här: jag landar snart:



Om det är något ni vill får ni läsa om mitt tidigare liv på :

http://bringblingtoeverything.blogg.se/



6 kommentarer

Annika

04 Jul 2011 12:36

Hahahahahahahahahaahahahaha du är är ju bara för bäst!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahahaha det räddade verkligen dagen ;)

Annika

04 Jul 2011 12:49

Det roliga var att jag inte hade settdin kommentar när jag gick in här. Vi känner oss herdrade och tackar! WE LOVE IT!

matilda

04 Jul 2011 13:37

Hahah, nästan så man måste hålla sig från att kissa på sig. Man får allt ett gott skratt av dina såna här inlägg. Sjukt roligt :-D Dom har för övrigt riktigt bra blogg!

Maya

04 Jul 2011 14:35

Hahaha! Underbart!

Annika och Mini är underbara personer och har humor..och Uppskattar bus och kul saker så detta är verkligen en hyllning till dom :)

Det gjorde du bra Freddie :))

Nu ska jag snoka runt här lite mer! :))

Jessica - En flicka som är stark

04 Jul 2011 16:40

hahahah helt underbar blogg! förstår att Annika & Mini blev glada :)

Lajna

04 Jul 2011 22:10

MOahahahaha.. snacka om att träffa huvudet på spiken med Annika och Daniel! :D

Kommentera

Publiceras ej