Idag var en konstig dag, jag var uppe för länge så jag sov till 13.30 (trots den extra timmen). Sov igen mellan 14.45-19.30 och sedan bara kollat tv. Det är ju lite tröttsamt med all smärta så jag kanske behöver sådana sovurladdningar ibland.

Jag har också hunnit med att lösa telefonmysteriet. Det var någon jag kände som hade ringt och som sedan inte riktigt visste hur personen i fråga skulle formulera svar på smset.

Jag ska nog byta jobb. Till nån som löser mysterium. :).

Fast hur skulle jag klara mitt liv utan de som räddar mig ur depressioner? Alla tabellstuderande herrar, alla musikrekommerande och alla nonstopbjudande och promenadgående fröknar?

På tal om det så får vi en ny kille på avdelningingen i nästa vecka. Jobbigt, nu måste man ju skärpa till sig igen.
Eller som Fröken H sa, jag hoppade på henne med spydigheter 2:a dagen.... Så, det är så länge klarar jag att hålla mig. Och till mitt försvar måste jag få säga att ..

Det var faktiskt hon som fortsatte :)

Kommentera

Publiceras ej