Kapitel 1

Klockjäveln ringde. Den ringde alltid när han sov som bäst. Jävligt underligt. Freddie hatade väckarklockan.  Hemska minnen.  Mamma som frågade:

”Har du ställt klockan?” Freddie som svarade ”Den står väl för fan alltid”. Men han hatade den. Den hade det där irriterande ljudet som bara slogs av Håkan Hellström.

Freddie funderade ” Jag kanske skulle anställa Håkan Hellström som väckarklocka?”.  Jag skulle i alla fall komma upp fort.

2 timmar senare var han uppe.  Fan, det hade ju gått smärtfritt. Han kliver in i duschen. De där spegelväggarna han funderade på att sätta in var än så länge bara funderingar.

Fast det vore jävligt coolt. Tänk varje gång han hade tjejer hemma och de duschade tillsammans. Fast han hade å andra sidan sparkat foten i duschstången oftare än han duschat med tjejer och den gången gjorde det för jävla ont. Han hade trott han skulle dö. Foten sprack och han svimmade.

Eller, nageln gick av lite grand så han fick klippa till den igen och han fick massa vatten i munnen så han kunde ha svimmat.

”Hade jag haft spegelväggar så hade jag sett den där jävla duschstången”

Han tog på sig och åkte och satte sig på sitt favoritställe. . Spy Far.

Det var han som döpt stället. Inte många visste det . Men han hade varit så full en gång och spytt jättelångt. Så det blev Spy Bar.

”Bar?” tänkte Freddie när han såg loggan. Nu har någon varit jävligt full när han gjort den.

Han svor mycket. Men det var medvetet. En del sa att det var ett tecken på dåligt ordförråd med Freddie visste att de som sa så, de var mycket dåligare på ord. Han svor för att tjejerna gillade det. Han var intresserad av en ny tjej som han spanat in i smyg.

Eller ja, först var det inte så mycket i smyg för han hade rusat fram till henne och satt handen på rumpan på  henne och sagt att :

-          Vill du duscha i min dusch med mig utan spegelväggar för jag har slagit i tån så jag trodde jag fick orgasm”

Sedan den dagen spanar han i smyg för han blev åtalad och fälld för sexuella trakasserier så nu har han inget val än att spana jävligt mycket i smyg.

Fan, sådan otur egentligen, tänkte Freddie. Så fort han var intresserad av någon så sket det sig på nåt sätt. Hade han inte så jävla dålig kondition skulle han orka springa kapp dem.

 

Forts. följer

 

 

 

 

Kommentera

Publiceras ej