Efter att under dagen haft värk som slog tillfrånörat såkom den på kvällen i form  av suddig och blurrig synd som efter några minuter fick mi attt inte kunnase något.Jag fick stänga ner allt, släcka ljuset. Lägga mig ner i blunda. Även när jag blundade såg jag dock blurret framför mig och sen också massa olika färglika områken som varierade i alla färger. Huvudvärken kom smygande men efter 30 min ca så såg jag okej igen och huvuvärken höll sig på ett jobbigt stadie men inte överjobbigt.
 
Att gå från örat till ögat visar väl på att det inte finns någon som helst linje i värken utan att den desperat gör allt för att döda mig. Ögongrejen gör inte så jäkla ont men den är obehaglig och gör mig illamående och lederotast till stark huvudvärk. Igår  var jag beredd på att göra något när jag förstod vad som höll på att hända och igår lyckades jag ändå lura den hyfsat.  Första gången det hände  var jag på hockey och det var inget kul.
 
Idag dunkar det  från höger öra och strax ovanför pannan på samma sida vilket nästan förlamar hela den ansiktshalvan och det är inte semesterns bästa dag. Och då har jag ännu knappt kommit upp ur sängen än.
 
Det får bli Rippe på det ...
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej