Freddie Förklarar
 
- Alltså, jag är inte rasist men när inte ens folk kan sitt eget språk...
- Vad menar du?
- Jag hade ju flugit iväg och bodde på hotell.  Fingrade på apparaten som man gör.
- Men tyst för fan!!!!! Jag vill inte veta. Äckligt!!!
- Telefonen såklart! Va fan!!. Usch! I alla fall, den dog o jag hade glömt laddaren så jag gick ner och frågade:
 
Have you a ladder?
 
Då kommer idioten med en stege. Va fan ska jag med en stege till??? 
Och!! Han var ju ändå sån urinvånare, du vet. En ab, abe, abo, bu, en bumeranger!!!
 
- Aboriginer heter det och de är väl för fan i Australien.
- Ja! Jag var ju där.
- Du var ju i London?
- Men det tillhör väl för fan Australien. Australien är en ö, dumjävel, där man pratar engelska och det var jävligt mycket engelska jag pratade även om de inte fattade. Och och... det heter Brittiska öarna. Australien är ju en del av dem. Och jag behöver väl för fan ingen stege när mobilen dör?
- Men annars flöt engelskan på bra eller?
- Yes it flute on goodly. Men stege va fan?? Jag sa det . No I have highshrek. No stege! L A D D E R. Men dom knuffade upp mig på stegen och jag ropade ner till dem. Ladder for the devil. Do you understand mig?
Och då fattade jag. Det var ju det han gjorde!
- Vad?
- Understand. Han stod ju under mig när jag var på stegen, Det var hela poängen!
- Suck.. Tack för det!
- Det är du som ska tacka!
 
Artistlistan 
  1. Katastrofe (1)
  2. Alvaro Soler (2)
  3. Jasmine Thompson (5)
  4. Freddy Kalas (7)
  5. Ida Redig (4) H
  6. Laleh (3)
  7. Melissa Horn (8)
  8. Stone Sour (9) H
  9. Lindsey Stirling (6) H
Låtlistan 

Kommentera

Publiceras ej