till Bror som ständigt hjälper till när jag behöver extra hjälp. Till Mamma och Pappa för all kärlek och stöttning. Till Syster för all omtanke. Till PJ för roliga och kluriga och också omtänksamma mail och möten. Till Lidén för pepp och sanslösa kommentarer. Till Fröken J för att du tänker på mig, är som jag och din omtänksamhet. Till Fröken H för all omtanke du givit, för all musik du handplockat till mig som gör att jag orkar, för att du är du. Till S. för all stöttning jag får när det är som värst  och för alla kommentarer som är obetalbara. Till M. som alltid finns där och hjälper till i vardagen med att vara vän.
 
Tack till alla övriga.
Tack för den energi jag får. Tack för de leenden jag får. Tack för allt som gör att jag får chansen att själv på nåt sätt ta mig genom dagen.

Kommentera

Publiceras ej