Jag gjorde mina timmar igår på jobbet, trots noll minuters sömn under natten. Promenaden hem var tuff med yrsel så gott som varje steg men hem kom jag. Idag efter ett "gå försiktigt hem" från Fröken H var det bara ett par moment där jag kände litegrand.
 
Jag kom hem igår och sov ca 4 timmar på eftermidddagen och sen lyckades jag få 4 timmar under natten. Ibland tror jag att jag är ett underverk som står upp fortfarande.
 
M. var tillbaka från en veckas semester så vi pratade lite och Fröken H kom och tog igen lite förlorad tid med mig när jag varit dålig och inte varit social.
 
I ungefär 7-10 år ( jag gissar lite för jag minns verkligen inte) har jag suttit  i det öppna landskap  jag nu sitter i. För er som vill veta hur det någorlunda ser ut där jag jobbar  och för er som jobbar där men inte vet vilka som suttit på era platser före er, försökte jag leta i minnet, avstånden är inte rätt helt:
 
Först:
 
Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster
Fönster Chefen, fd Stig K Chris M Henry H   Tomt Pi. A S. Tomt    
Fönster Chefen, fd Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Rum
Fönster Freddiehigh Gåyta ÄnnuenMarie C.E Vägg Kopiering Gåyta Tomt Beckungen Gåyta Rum
Fönster M. Gåyta Vägg Vägg Vägg Kopiering Gåyta Vägg Vägg Dörr  
Fönster Cambad Gåyta Vägg       Dörr        
Fönster Blomman Gåyta Vägg                
Fönster Fönster Fönster Fönster                
 
Sen:
 
Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster
Fönster Chefen, fd ÄnnuenMarie Chris M Henry H   Cakemaster Pi. A S. Tomt    
Fönster Chefen, fd Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Rum
Fönster Freddiehigh Gåyta Fröken J  C.E Vägg Kopiering Gåyta Fröken H Beckungen Gåyta Rum
Fönster M. Gåyta Vägg Vägg Vägg Kopiering Gåyta Vägg Vägg Dörr  
Fönster Cambad Gåyta Vägg       Dörr        
Fönster Blomman Gåyta Vägg                
Fönster Fönster Fönster Fönster                
 
Sen:
 
Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster
Fönster Chefen, fd ÄnnuenMarie Chris M Henry H   Cakemaster Pi. A S. Tomt    
Fönster Chefen, fd Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Rum
Fönster Freddiehigh Gåyta Fröken J C.E Vägg Kopiering Gåyta Fröken H Minichefen Gåyta Rum
Fönster M. Gåyta Vägg Vägg Vägg Kopiering Gåyta Vägg Vägg Dörr  
Fönster Cambad Gåyta Vägg       Dörr        
Fönster Blomman Gåyta Vägg                
Fönster Fönster Fönster Fönster                
 
Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster
Fönster Chefen, fd ÄnnuenMarie Chris M Henry H   Cakemaster Pi. A S. Bleka Inge    
Fönster Chefen, fd Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Rum
Fönster Freddiehigh Gåyta NG C.E Vägg Kopiering Gåyta Fröken H Minichefen Gåyta Rum
Fönster Diana Gåyta Vägg Vägg Vägg Kopiering Gåyta Vägg Vägg Dörr  
Fönster Cambad Gåyta Vägg       Dörr        
Fönster Blomman Gåyta Vägg                
Fönster Fönster Fönster Fönster                
 
Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster
Fönster T-boss Ännuenmarie Chris M Henry H   Em Pi. A S. Bleka Inge    
Fönster T-boss Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Rum
Fönster Freddiehigh Gåyta Prince Tomt Vägg Kopiering Gåyta Fröken H Minichefen Gåyta Rum
Fönster M. Gåyta Vägg Vägg Vägg Kopiering Gåyta Vägg Vägg Dörr  
Fönster Cambad Gåyta Vägg       Dörr        
Fönster Blomman Gåyta Vägg                
Fönster Fönster Fönster Fönster                
 
Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster
Fönster T-boss Prince Chris M Henry H   Em Pi. A Tomt Bleka Inge    
Fönster T-boss Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Rum
Fönster Freddiehigh Gåyta Tomt Tomt Vägg Kopiering Gåyta Fröken H Minichefen Gåyta Rum
Fönster M. Gåyta Vägg Vägg Vägg Kopiering Gåyta Vägg Vägg Dörr  
Fönster Cambad Gåyta Vägg       Dörr        
Fönster Tomt Gåyta Vägg                
Fönster Fönster Fönster Fönster                
 
Och nu:
 
Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster Fönster
Fönster Tomt * Tomt * Chris M H from Above, tillf *   Em Pi. A Bleka Inge Tomt    
Fönster Tomt * Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Gåyta Rum
Fönster Tomt * Gåyta Tomt Tomt * Vägg Kopiering Gåyta Fröken H Minichefen Gåyta Rum
Fönster Tomt Gåyta Vägg Vägg Vägg Kopiering Gåyta Vägg Vägg Dörr  
Fönster Cambad Gåyta Vägg       Dörr        
Fönster Freddiehigh Gåyta Vägg                
Fönster Fönster Fönster Fönster                
 
Senare i år kommer * platserna bli ockuperade av nyanställda som just nu jobbar en våning upp  och vi är chefslösa just nu och det kommer väl också en ny under hösten.
 
Men jag sitter alltså vid en massa fönster, längst bort, med massa tomma platser i närheten förutom Cambad som bara är skitbra. Annars var den  bästa, roligaste perioden vid skiss 2, såklart...
 
Artistlistan
  1. Jasmine Thompson (1)
  2. Ida Redig (3) H
  3. System Of A Down (2) H
  4. Markus Krunegård (5) H
  5. Enrique Iglesias,Nicky Jam (7)
  6. Sia (9) H
  7. Lindsey Stirling (13) H
  8. Stone Sour (8) H
  9. Kamferdrops (4) H
  10. Clean Bandit (6)
  11. Alan Walker (10) H
  12. Syster Sol (ny) H
  13. Mew (ny) H
  14. Melissa Horn (ny)
  15. Far & Son (14) H
  16. NONONO (15) H
  17. Cascada (16)
  18. Pankbanken (11)
Låtlistan 
  1. Old Friends – Jasmine Thompson (3)
  2. God Morgon – Ida Redig (3) H
  3. Sign of the Times – Jasmine Thompson (2)
  4. El Perdón – Nicky Jam, Enrique Iglesias (7)
  5. Crystallize – Lindsey Stirling (12) H
  6. I min lilla värld av blommor – Ida Redig (ny) H
  7. Toxicity – System Of A Down  (ny) H
  8. Jag trodde änglarna fanns – Kamferdrops (4) H
  9. Rockabye (feat. Sean Paul & Anne-Marie) – Clean Bandit (5)
  10. Korallreven & Vintergatan – Markus Krunegård (8) H
  11. Lonely Day – System Of A Down (6) H
  12. Chop Suey! – System Of A Down (9) H
  13. Kärleksrevolt! – Syster Sol (ny) H
  14. Am I Wry? No – Mew (ny) H
  15. Cheap Thrills – Sia (ny) H
  16. Jag saknar dig mindre och mindre – Melissa Horn (ny)
  17. Unstoppable – Sia (13) H
  18. Nattlivspussel – Far & Son (14) H
  19. Radio/Video – System Of A Down (15) H
  20. På promenaden – Markus Krunegård (16) H
 

Kommentera

Publiceras ej