För ett tag sedan började Fröken H jobba igen efter sin gravitation och sitt omhändertagande om the Young Mr Fröken H (YMFH). Två dagar i veckan har hon varit här. Men jag har egentligen bara pratat med henne en gång sen dess, p g a mycket arbete och mycket dåligt mående.
 
Men igår strax före hemgång gick jag förbi hennes plats och hälsade men hade inte tänkt mer än det eftersom jag var trött och på ohumör.
 
Men hon stoppade mig och ville veta hur jag mådde och fick mig att tänka på musik och när vi var klara log jag  och kände mig mer på G. Hon sa t o m att jag var rolig. Det är ju min thing men det är skönt att jag fortfarande klarar av det och at få höra det :).
 
Så jag måste försöka ta tillvara på henne mer och idag fick hon komma bort till mig och så pratade vi idag igen - bra start på dagen. Bra energigivare och det är inte konstigt hon är i toppen och 100 % i drömligan.

Kommentera

Publiceras ej