Fast egentligen vecka men då passar inte denna goding in.
 
 
Men så mycket huvudvärk och så mycket yrsel och så mycket jobbigt att göra, både sjukdomsmässigt och känslomässigt. Men ändå var jag på jobbet varje dag och en dag med synbortfall och extremaste värken i huvudet. Igår var varje steg på hemvägen en risk att falla, för yrseln gjorde att marken aldrig var där fötterna var.
 
Men när det är som mest att göra på jobbet var det ju bra tajming... och därför är jag väldigt stolt och amazed över hur jag klarat allt och ligger i fas.
 
En liten rolig sak hände när den nyanställde som jobbar ett par somrar för 5-6 år sen kom och hälsade. När hon kom runt hörnet på min bokhylla och såg mig  lös hennes ansikte upp och hon sa  "Men hej!!!" leendes.
Vi pratade väl bara ett par/3 ggr  på den tiden men hon kom ihåg mig iaf. Det var trevligt.
 
Jag hoppas få en helg utan huvudvärk nu så jag får nån "vila".
 
Drömligan dyker upp här senare.

Kommentera

Publiceras ej