Det regnar. Jag vaknade 4 och gick till jobbet vid 5. Så här mycket har jag inte blivit påregnad i år. Trots nån sorts regnjacka är jag genomblöt om byxorna :).
 
Men även in på tröjan på åtskilliga ställen. Total throughwet.
 
Så lärdomen är: Kan du inte sova blir du genomblöt.
 
Nu är jag nästan torr, 16.45. Dagen har gått bra .. Helgen var katastrof med skitjätteont i ryggen  - idag har det bara gjort mycket ont.
 
ÄnnuenMarie kom o pratade på morgonen, jag pratade lite med den nya tjejen som nu flyttat ner till oss. Också lite med Minichefen. Sen efter lunch kom Fröken H och pratade - det var hennes första dag efter föräldra-ledighet och sen hade jag en paus med M.
 
Fröken H var snäll och sa "Jag tycker iaf du ser glad och pigg ut, eller det kanske är för att jag kom". Hon vet hon.... haha..
Hon har förresten just klivit över 100 drömmar totalt i Drömligan och det är bara min familj och Fröken J som är över 100 av de som inte fuskar med övriga-kategorier. Så det är coolt.
 
Fröken J hade skickat en frågesport där man skulle veta nära tal i en talserie. Som omväxling blev det oavgjort...
 
Jag är sketatrött.
 
Artistlistan
  1. Old Friends – Jasmine Thompson (1)
  2. Stand By Me – Ki:Theory (2)
  3. It Ain't Me (feat. Kurt Hugo Schneider) – Lindsey Stirling (5) H
  4. Sign of the Times – Jasmine Thompson (3)
  5. Fight Song – Rachel Platten (9) H
  6. What About Us – P!nk (ny)
  7. So Beautiful - Radio Edit – Darren Hayes of Savage Garden (4)
  8. Över Min Döda – Kapten Röd (ny)  H
  9. Rudeboy Love – Kapten Röd (ny)  H
  10. El Perdón – Nicky Jam, Enrique Iglesias (7)
  11. God Morgon – Ida Redig (8) H
  12. I min lilla värld av blommor – Ida Redig (10) H
  13. So You Do [Slimi Jimi Bubby Boy] – HOFFMAESTRO (ny)
  14. Främling överallt – Thåström (ny)
  15. Sun Goes Down - Acoustic – Jasmine Thompson (11)
  16. Run – Jasmine Thompson (12)
  17. Tiden bara gick – Orup (13)
  18. Jovial – Freddy Kalas (14)
  19. Gotta Be Somebody – Nickelback (15)
  20. Something Wild (Acoustic) - Recorded at Spotify Studios Nyc – Lindsey Stirling (16)  H

Kommentera

Publiceras ej