- Kul att snacka :)
- Ja, verkligen.
- Ja, det får vi göra snart igen
- Absolut - jag tänkte på en sak bara.
- Vad?
- Ja, alltså...ska vi ligga?
- Ska vi?
- Ja?
- Det har jag inte hört, vem har sagt det?
- Nej, alltså .. Jag undrar.
- Vadå, med varann?
- Ja?
- Vadå? Nu? Här?
- Nej, inte här, va fan. Senare.
- Men du.. har du inte pojkvän?
- Jo, vadå? Vill du ha med honom?
- Nej, haha.
- Tänkte väl det.
- Nej, jag känner ju inte honom. Hade blivit stelt.
 
Tystnad
 
- Jo.. men nej. Eller jo, jag har pojkvän men bara du och jag alltså.
- Detta gjorde mig  jävligt förvirrad
- Jag har pojkvän men...
- Alltså inte det.. Det sa jag ju att du hade så det vet jag ju.
- Ja, men förvirrad över vad?
- Själva ligg-grejen. Liksom var det kom ifrån.
- Jag hörde bara att du är väl utrustad.
- Det är jag välm jag har både det ena o det andra
- Nej, välutrutrustad.  Oj, jag särpratade visst
- Tydligen
- Men jag bara tänkte och frågar man inte får man ju inte veta nåt
- Du.. det kan man visst få. Jag frågade inget och fick precis veta att du vill ligga med mig.
- Sant.. så vad säger du?
- Om vad?
- Ja... ska vi ligga?
- Jaha, det.. nej, det känns inte bra.
- För mig känns det oftast skitbra.
- Jag tror inte det, det känns bara fel
- Tackar du nej?
- Det är du som ska tacka
 

Kommentera

Publiceras ej