Fortfarande för mycket huvudvärk men jag lyckades göra  lite jobb även idag även om jag  inte orkat fulla dagar - men jag borde ju inte orkat alls så .. Detta är en supertuff period.  Värsta huvudvärksperioden nånsin, tyvärr. Jag sov igår på eftermiddagen, vaknade med samma huvudvärk, somnade igen vid 2 på natten o vaknade med huvudvärk och den är där nu  med.
 
Puman skrev idag och frågade hur det var och höll mig lite sällskap och det betyder ju massa och ger lite mer energi. Hon skriver rätt ofta på morgonen och jag är inte längre van vid det, det har inte hänt sen NG gjorde det för ca 4 år sen. Men det är så toppen.
 
Och så har jag fått lite energi till av min finska landlagspelerska i handboll, som är en otroligt snäll  blond tjej som alltid har nåt fint att säga. Sen blir det inte varje dag eller ens vecka vi pratar eller det är mer att det går i perioder eftersom jag inte orkar vara så aktiv men idag hade hon skrivit när jag kom hem och sen skrev vi på ett tag innan Landslags-Caki skulle coacha.
 
Artistlistan
  1. Ella Vos (ny)
  2. Ida Redig (1) H
  3. Jasmine Thompson (2)
  4. Johnossi (3) H
  5. Uno Svenningsson (4)
  6. Elin Överfjord (9) H
  7. Supernatural (ny)
  8. Clean Bandit (14)
  9. Tomas Andersson Wij (7)
  10. Sia (6) H
  11. Alex & Sierra (11) 
  12. Kapten Röd (8) H
  13. Moneybrother (12) 
  14. Rachel Platten (13) H
  15. P!nk (15)
  16. Freddy Kalas (16)
  17. Markus Krunegård (17) H
  18. Lindsey Stirling (5) H
  19. System Of A Down (10) H
  20. Brad Paisley (ny)
Låtlistan 
  1. Down in Flames – Ella Vos (ny)
  2. Störst – Elin Överfjord (4) H
  3. You Don't Know About Me – Ella Vos
  4. Supernatural – Supernatural (ny)
  5. Rearrange – Ella Vos (ny)
  6. Förlåt för alla sånger som jag sjungit om dig – Ida Redig (9) H
  7. I min lilla värld av blommor – Ida Redig (8) H
  8. Rockabye (feat. Sean Paul & Anne-Marie) – Clean Bandit (17) 
  9. Ingen är som jag – Uno Svenningsson (2)
  10. Den dag jag vinner allt – Tomas Andersson Wij (1)
  11. Never Give Up – Sia (15) H
  12. Air Is Free – Johnossi (18) H
  13. Little Do You Know – Alex & Sierra (5)
  14. Love Yourself – Jasmine Thompson (ny)
  15. I Know You Care – Ella Vos (ny)
  16. Anita – Moneybrother (7)
  17. Old Friends – Jasmine Thompson (2)
  18. Sign of the Times – Jasmine Thompson (3)
  19. Fight Song – Rachel Platten (10) H
  20. Du kommer ångra det här – Uno Svenningsson (11)

Kommentera

Publiceras ej