Liverpool slog igår Manchester City, vilket var Citys första förlust sen 1812 eller nåt.
 
Jag har stark huvudvärk  för 6:e dagen av 8 och var nära att vara hemma. Men så var det Robertson i matchen igår. Se detta korta klipp och lyssna
 
 
Det är jag i ett nötskal - det var så jag spelade innebandy, sprang  till jag föll ihop och det är så jag gör nu, jobbar o jobbar o jobbar till jag faller ihop. Vilket jag gör alldeles strax i sängen. Ingen borde jobba  när man har så stark huvudvärk så länge och det gör mig svag i kroppen så alla anndra besvär ökar dessutom så jag sover ännu sämre.
 
Men Fröken H skrev och först gratulerade till segern ovan nämnd, sen frågade hon hur det var med mig, hon skickade hjärta och "många kramar", hon skrev om annat , hon skrev att hon hoppades att hon fick mig på lite bra humör iaf  och skickade en kramande nalle. Hon är, som skrivits så många gånger innan, fantastisk.  Så innan jag  däckar av huvudvärk och illamående och skit:
 
Till Fröken H som gjorde min dag varm och kärleksfull, som hon så ofta, ofta gör... Jag saknar ord egemntligen så Ida tar över.
 

Kommentera

Publiceras ej