Jag brukar maila ut uppdateringar om hur jag mår till der närmaste på jobbet, 6 st just nu. Och nu när jag har blivit sämrre kände jag att det var läge. Hade inte gjort det i år alls.
 
Det är alltif jobbigt, för man blir så ärlig. Jag mår ju alltid mycket sämre än vad jag visar. Det började med att en tjej kom och kramade om mig och pratade en bra stund, vilket var fint. Sedan skrev Delaware att hon visste inte vad hon skulle säga men att det gjorde onti hjärtat på henne att jag mådde så.  Sen skrev vi både igår och idag. En tjej skrev sen att hon tyckte det var jättestarkt att jag klarade av att skriva om det, och att jag klarade av att komma till jobbet och det var vara att höra av sig så kom hon o pratade närsom om vadsom. Idag skrev Girl on my spot att hon hade inte givit upp att jag skulle kunna bli bra igenm att hon tycker det är så himla tråkigt  och att jag verkligen förtjänade att bli bra och hon hoppades att de hjälpte mig att hitta energi.
 
Vår nuvarande chef, mötte jag i korridoren när jag kom sent och hon frågade om jag mådde nåt bättre och om jag sovit nåt mer än vanligtvis. Svarade såklart nej och hon sa: Och du ändå alltid lika glad ut, det är fantastiskt.
 
Så om jag bara orkar får jag energi. Stunder av tid så orkar man  inte och då "glöms" man bort lite och det är väl de stunderna som kan bli lite bättre.
 
 
 
Artistlistan
Låtlistan

Kommentera

Publiceras ej