Kände mig, efter en usel natt igen, helt färdigt och väldigt kass, när jag vaknade och konstasterade att idag har jag nog feber så inget jobb. Tog tempen och hade 36,6. Gick upp och åt o kröp till jobbet. Jobbade. Var lite social. Gick hem. Känner mig fortfarande sjuk fast inget händer så det kommer väl när det kommer. Ja, det gör la de.
 
Skrev med Fröken J och med Puman. Fast jag var yr och det tog ½ s att passera Pumans plats lyckades jag tro att jag såg att hon mådde dåligt. Det visade sig att jag hade sett rätt och det är skönt att jag orkade ha kraft att både se det och visa omtanke. 
 
Jag gick ner till mina gamla sektionskompisar efter lunch (de sitter i varsitt eget rum så där är det lugnt och stilla), S. och ÄnnuenMarie och sprang dessutom på Chefen, före fd. På tillbakavägen pratade jag med M och just innan hemgång skrev jag till Fröken H som kom bort och pratade en 20 minuter.
 
Artistlistan
Låtlistan

Kommentera

Publiceras ej